|
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Mikołaja Kopernika w Oświęcimiu ul. J. Słowackiego 2a, 32-600 Oświęcim tel. (033) 844-56-91
|
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 3973 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | SZKOŁA PODSTAWOWA
- język niemiecki, angielski - pracownia komputerowa - sala gimnastyczna, biblioteka - koło: plastyczne, muzyczne, teatralne, taneczne - zajęcia gimnastyki korekcyjnej - zajęcia profilaktyczne - stołówka - dowóz uczniów - opieka medyczna, pedagogiczna
|
Szkoła powinna być instytucją demokratyczną, kontynuującą swe najszlachetniejsze i sprawdzone tradycje, w której będzie zawsze miejsce dla tolerancji, kultu nauki, wysokich wymagań oraz wzajemnego szacunku.
WIZJA SZKOŁY
- instytucja, która zapewnia wszechstronny rozwój ucznia
- wspólnota rodzinna
- miejsce, które gwarantuje dziecku bezpieczeństwo
- przygotowuje do kolejnych etapów kształcenia
- miejsce otwarte i przyjazne dla wszystkich
- ośrodek działalności sportowej
MISJA SZKOŁY
- propagujemy wzory opierające się na właściwych sposobach komunikowania się i wzajemnej współpracy
- organizujemy atrakcyjne zajęcia lekcyjne i poza lekcyjne
- nasi uczniowie akceptują siebie jako jednostki świadome własnych praw i obowiązków
- rodzic jest naszym partnerem
- uczniowi zapewniamy warunki do samorealizacji
- naszym celem jest sukces dziecka
Hasło naszej szkoły:
TAKIE BĘDĄ RZECZYPOSPOLITE, JAKIE ICH MŁODZIEŻY CHOWANIE
WYCHOWANIE - PODSTAWOWE CELE ORAZ FORMY REALIZACJI
Wiodące tezy:
- wychowanie patriotyczne i obywatelskie
- wychowanie do życia w rodzinie i społeczeństwie
- wychowanie prozdrowotne
- kultura informacyjna
SYLWETKA ABSOLWENTA NASZEJ SZKOŁY
Realizacja ogólnych zadań szkoły pozwala przyjąć, że uczeń kończący naszą szkołę:
- dobrze funkcjonuje w swoim naturalnym otoczeniu; w domu i w szkole. Jest pogodny, pozytywnie patrzy na otaczający go świat, siebie i innych ludzi. Traktuje naukę jako coś oczywistego, ale nie uczy się bezkrytycznie wszystkiego,
- jest aktywny. Lubi ruch i chętnie uprawnia sport w jego różnych odmianach. Podejmuje próby rozmaitych ekspresji artystycznych. Na miarę swoich możliwości śpiewa, gra, rysuje, maluje. Jest przygotowany do odbioru sztuki.
- jest ciekawy świata. Chętnie zdobywa wiadomości, korzystając z różnych źródeł. Postrzega złożoność świata, analizuje istniejące w nim zależności i w związki przyczynowo - skutkowe. Jest aktywny umysłowo.
- jest krytyczny. Potrafi sam i przy pomocy nauczyciela selekcjonować i porządkować zdobywane informacje i oceniać ich przydatność do określonego celu; krytyczny wobec siebie i innych - rozróżnia zachowania poprawne i nieprawidłowe
- jest odpowiedzialny. Stara się przewidzieć skutki swoich działań i gotów jest ponosić konsekwencje swoich czynów. Cieszy się z sukcesów własnych i innych. Akceptuje porażki, ale wytrwale szuka innych rozwiązań. Stara się rozwiązywać problemy. Działając w grupie, poczuwa się do współodpowiedzialności;
- jest otwarty. Wykorzystuje swoje możliwości, jakie stwarzają mu dom i szkoła. Chętnie i skutecznie nawiązuje kontakty, prezentuje swój punkt widzenia i rozumie poglądy innych. Uczy się korzystania z nowoczesnych technologii komunikacyjnych. W grupie potrafi działać zgodnie z obowiązującymi w niej zasadami. Potrafi planować swoje zadania.
- jest prawy. Rozróżnia dobre i złe zachowania. W swoim postępowaniu szanuje innych ludzi, służy im pomocą. Jest patriotą- ważne są dla niego symbole narodowe oraz tradycja i ceremoniał szkoły.
- jest rozważny. Zna zagrożenia występujące w jego środowisku i uwzględnia je w swoim postępowaniu. Dba o własne i innych bezpieczeństwo psychiczne i fizyczne. Postępuje zgodnie z zasadami higieny i dbałości o zdrowie. Dba o bezpieczeństwo swoje i innych.
- jest tolerancyjny. Rozumie, że różnice między ludźmi są czymś normalnym i pożądanym. Stara się zrozumieć innych i dostrzec w nich coś dobrego. Szanuje poglądy innych.
- sprawnie komunikuje się w języku polskim, korzysta ze źródeł książkowych oraz multimedialnych, swobodnie wyraża swoje myśli i przeżycia w formie pisemnej i ustnej;
- dysponuje znacznym zasobem informacji o otaczającym go świecie i umiejętnościami umożliwiającymi kontynuację nauki w gimnazjum,
- potrafi się porozumieć się w języku niemieckim i angielskim w prostych sytuacjach komunikacyjnych.
|
Galeria zdjęć
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|